σύντομα όλα θα έχουν τελειώσει

Uncategorized
η αρχή 
πάντα ένα κόκκινο
ξεπλεγμένο κουβάρι
το τέλος
πάντα ΄΄ενα 
σαν σιδερένια γροθιά
αντίο
εσύ θα φύγεις πάλι
θα μείνουν μόνο 
τα πεταμένα βιβλία στο πάτωμα
πάντα ορθάνοιχτα 
σε τυχαίες σελίδες
πάντα έτοιμα να δεχτούν 
μια φευγαλέα ματιά
όπως η ΄λικνιζόμενη 
στον ρυθμό μας λεκάνη μου
δεχόταν κάθε σου θρασύγλυκια προσβολή
θα μείνει η στίβα με τα unfollow 
που διάβαζα για να πιστέψω πως επαναστατώ
θα μείνει εκείνο το τρα΄γούδι για τον ήλιο
που μου 'μαθες να με ξυπνά κάθε πρωί
θα μείνει εκείνο το δάκρυ που δεν μπόρεσα να πνίξω 
στα μάτια μου και λύγισε 
στην φωνή του Σιδηρόπουλου
θα μείνεις εσύ 
όλα πιστεύω, όλα όσα είδα
και όλα όσα αντιλήφθηκα για σένα
χωρίς εσύ να ξέρεις
θα μείνεις εσύ να σε κουβαλάω μέσα μου

 σαν χέρι που μου κοινώνησε
 την γνώση
 σαν Ήλιος που από το σκοτάδι
με είχε σώσει
σαν μέντορας και προστάτης
΄ως σιωπηλός της χαράς μου
πρωτεργάτης

δεν πειράζει θα σου πω ξανα
όπως είπε μια ψυχή εγώ αγαπώ
το τι κάνει ο άλλος δική του δουλειά
σε λίγο καιρό εσύ πάλι θα έχεις φύγει
και σύντομα θα έχουν όλα τελειώσει.

tumblr_okhmtbs8511rxd0xno1_1280
Leave a Reply

