Το τραγούδι της ημέρας:Because the night/Patti Smith

Το τραγούδι της ημέρας

Βράδυ. Νύχτα. Η ώρα που ζούμε και που οι αισθήσεις μας οξύνονται σε υπερθετικό βαθμό. Βλέπω από το μπαλκόνι μου τη θάλασσα, ελάχιστα, μακριά. Ο αέρας διαπεραστικός. Παίρνει τα μαλλιά μου και συνεφέρει το πρόσωπο μου. Βουίζει την φωνή του. Ακούω το τραγούδι του. Θεριεύει η ανάγκη μέσα μου να τον αναζητήσω ακόμα κι αν δεν ξέρω που βρίσκεται.

Ρίχνω απάνω μου μια ζακέτα. Βγαίνω απελπισμένη. Παρατηρώ για λίγο τον τρόπο με τον οποίο το πορτοκαλί φως της λάμπας πέφτει στα φύλλα των δέντρων. Αν και στη φρενίτιδα της πόλης η φύση βρίσκεται σε τέλεια αρμονία. Έχω ανάγκη να σε βρώ. Γιατί το βράδυ ανήκει στους εραστές. Γιατί το βράδυ όλα γίνονται πιο όμορφα πλάι σε κάποιον. Γιατί το βράδυ η μοναξιά είναι ανυπόφορη και ψυχοφθόρα. Πιο πολύ από τη μέρα. Πιο πολύ από κάθε άλλη ώρα.

Φεύγω. Βροντάω την πόρτα σαν να μην υπάρχει αύριο. Σαν να μη με νοιάζει. Έρχομαι να σε βρώ. Θέλω να έρθω και να χαϊδέψω τα μαύρα και πυκνά μαλλιά σου. Να διαπεράσω τα δάχτυλα μου μέσα απ’ αυτά και να μυρίσω το άρωμα που αναβλύζει ο λαιμός σου. Ποθώ την ανάσα σου. Έρχομαι να σε βρω γιατί το βράδυ η ψυχή και το σώμα αποζητούν εσένα.

Σ ’ονειρεύομαι και σε ψάχνω. Σε ψάχνω και ας μη σε ξέρω. Σε ψάχνω στην ίδια πόλη. Το βράδυ ανήκει στους εραστές. Έλα και τραγούδησε μου το τραγούδι του γιασεμιού. Έλα και χάρισε μου τη θάλασσα. Άγγιξε με. Σε νιώθω κοντά μου. Φύσηξε στα χείλη μου και θα είμαι ευτυχισμένη. Θα μείνουμε παιδιά. Θα μείνουμε εραστές. Θα είναι βράδυ, γιατί το βράδυ, ανήκει στους εραστές.

 

 

[αναδημοσίευση από το site ekimolia]

 

Leave a Reply

